FAQ
Často kladené otázky
Jak se k vám nejlépe dostat?
Náš wellness se nachází téměř u tramvajové zastávky:
Ostrava, Hrabůvka, Provaznická – 2 min chůze
Ostrava, Hrabůvka, Moravská – 6 min chůze
K dispozici máme parkoviště přímo u wellnessu.
Kdy mohu přijet a odjet?
Pobyt je zpřístupněn ve dvou variantách:
120 minut nebo 180 minut
Možnost přespání. 21:00/22:00 - 9:00
Můžeme platit hotově nebo kartou?
Momentálně na prodejně přijímáme pouze hotovost.
Platbu platebním převodem lze provést při rezervaci online – po potvrzení vám na e-mail dorazí informace k platbě.
Jak zaparkuji ve WellnessPlus?
Bezproblémové parkování přímo u wellnessu.
Jak je to s večeří a občerstvením?
Za příplatek si můžete objednat obložený talíř, šampaňské a široký výběr vín, sektů.
Na recepci máme také k dispozici oříšky, peelingy a wellness produkty.
Vedle wellnessu se nachází kavárna pro další občerstvení.
Mohu si změnit již rezervovaný termín?
Po rezervaci obdržíte e-mail s odkazem, kde můžete termín libovolně upravit.
Změny a zrušení jsou možné minimálně 2 hodiny předem.
Pokud si nevíte rady, kontaktujte jednatelku wellnessu, která vám pomůže.
Mohu s sebou vzít dítě nebo domácího mazlíčka?
Pobyt je doporučený pro osoby starší 18 let.
Domácí mazlíčci nejsou povoleni.
Pro jakou věkovou kategorii je pobyt ve WellnessPlus vhodný?
Pro osoby 18+ – pokoje jsou tematicky navrženy především pro páry.
Pro kolik osob je pobyt určen?
Standardně 4 osoby, po domluvě až 8 osob.
Je pobyt pouze pro dvě osoby?
Pokoje jsou primárně pro páry, ale lze je rezervovat i pro více osob.
Nutné hlásit předem.
Jak probíhá rezervace pokoje?
Online přes webové stránky nebo telefonicky.
Kde zjistím volné termíny?
Při prohlídce pokoje na našem webu klikněte na “Rezervovat” – zobrazí se vám kalendář s volnými termíny.
